<3

Tja Tja !

Nu är jag hemma från jonna eller jag har vart hemma typ en timme hehe men i  dag i skolan hade vi först språk val och jag hade franska och det var de värsa språket av dom alla 3 ... men sen hade vi tjeje snack oså det är är kul sen var det karneval och det är super kul och där så fixa vi uringningen det vart bra o sen så gjorde jag 2 armband i lera typ.
Sen efter skolan så cykla jonna o jag till nöjesbutiken o köpte glass/sluch det var gott sen cykla vi hem till jonna och satt vi datan och sen drog vi ner till stan igen o då köpte jag ett par thights på bakom och sen ett par käring strumpbyxor och dom var för ljusa och sen gick det hål på dom när jag skulle prova dom ååå vad arg jag blev haha men mamma köpte ett par nya nyss som tur var <3 aja


Pusss //EBBA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0