BIO <3

tjaa uutt !

Nu har jag nt bloggat på länge har haft fullt upp me småstjärnorna oså. Men i går iaf så hade vi lite påsk lunch o efter dt så följde jag med kajsa o christoffer hem till han och då pyssla kajsa o jag lite gjorde ett jätte fint armband <3 sen vid typ kvart i 7 så komm vi på att dt skulle vara kul att gå på bio så vid halv 8 åkte vi in till öre och såg på alice in wonderland det var suupppeeerrrr bra och dt var mysigt att gå vid kl 9. Det är absolut en film värd att se ;D 

Sen på måndag ska jag till öre med mamma,pappa o jonna vi ska åka till marieberg, o då ska jag köpa ett par jeans shorts <3 kommer bli kul kul !!




Puuss // EBBA <3     ps. vi vann nt småstjärnorna :( men dom som vann var jätte bra !

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min lilla snutt! Så mysigt vare <3

2010-04-03 @ 20:06:18
Postat av: jonna

ja!, ja ska köpa jacka :D

2010-04-04 @ 07:59:39

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0