:´(

Tjoo !

Hej nu har det vart dålig uppdatering men har inte haft tid i dag... aja men har vart hos mamma hela dan efter som jag inte skulle vara hemma när städarn var här men glömde det så cykla hem ändå så fick stressa iväg haha. men nu har jag var i öre o tittat på kajsas projekt (stavas) det var jätte finnte ocg hon är jätte duktig <3

O vi ska ju praoa i maj det ska bli kul

men nu måste jag träna på relligion läxan det är super tråkigt men men!

pusss // Ebba <3


vrf :´(



 tröttna pån så bytte :P

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad söt du är min lilla raring, kul att du tyckte det var fint! ses imorn <3

2010-04-16 @ 20:30:07
URL: http://kajsaweöander.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0