pasteller !

Nu är jag hemma från örebro har varit inne med christoffer,kajsa,alex och jessika och då var vi inne på monki men hittade inget och sen var vi på hm och då köpte jag ett par tyg skor som jag har letat efter
 lte suddig bild men men

Sen köpte jag en t-shirt på rea 50 kr bara på gina billigt tyker jag
 <3

och så köpte jag my lovely armband som jag har tittat på rättså länge

 Love it


Sen i kväll så ska jag till jonna och olivia och kanske vendela och då ska vi titta på wild kids och på film tror jag det ska bli hur kul som hällst tycker jag <3<3


Pusss // EBBA <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

tack för idag gullis! <3

2010-04-24 @ 19:32:54
URL: http://kajsawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0