Kräftor ?

Hello

Skrev inte nå i går för det var super stressigt hela dan kändes det som för jag skulle fiska kräftor med pappa och hans kompis och det börja 5 aja vi fick inte en kräfta iaf det värkar som att det inte finns nåra men en hande fått 50 st :( Och i dag så har pappa och jag vart i örebro oc h shoppat ellr jag shoppade
köpte:

zoul tights MQ 79:- kosta igentligen 300 men det var rea
Björn borg trosor fick dom 20% billigare så 149:- tror jag dom kosta
 baseboll jacka 400:-
converse 700:-
 och sen köpte jag ett nagel lack som man måla över ett anna så blev det så här sprickigt eller hur man ska förklara supe bra för det funka också 49:-

det var allt tror jag så nu har jag lite saker inan skolan börjar tänkte köpa en wesc t-shirt men det fanns ju typ inga en grön med en kapsy den var fin men endå :(



ps kommer bilder snart




Kommentarer
Postat av: jonna

vilken färg på conversen? :)

2010-08-15 @ 14:21:24
URL: http://jonnaalida.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0