Nu är...

Vi hemma det har vart hur kul som helst men iaf så vi åkte ju i måndags så shappade vi lite som jag berättar sen sen åkte vi till stugan och spela lite kort och hade det mysigt, Sen i går var vi på skara sommar land hade ju inte vart där förut så visste ju inte vad som fanns men det var ju hur kul som helst haha fast ni ska bara veta villket damp jag fick när vi satte oss i tranan XD men vi badade också det var ju jätte stort  och jätte bra. Och i dag så åkte vi o mötte upp mina kusiner vid tåget i falköping sen åt vi lite sen vart det osten (en ost affär) där men får smaka på olika ostar mums haha. efter det åkte vi till mina tremänningar som jag typ inte har träffat på 7-8 år nått sån så hade inte träffat alla då efter som inte alla var födda då höhö sen åkte vi hem. det var väl allt tror jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0