Shoppingen

Hej !

Nu tänkte jag visa vad jag shoppade i skövde i måndags

 







Ljus rosa mjukisbyxor: BIKBOK
Gult nagelack: H&M
Grå tjock tröja: Gina Trickot
Svarta tights: Lindex

Det var väl allt tror jag.

Men nu ska jag visa varför jag har vart på banken kommer ni ihåg

för jag har fått ett eget bankkort som man kan både handla med och ta ut pengar så det kommer bli super nice når jag ska använda det för har inte gjort det än ;)

Men här är bilden jag kommer få på mitt leg

 haha set helt upp stoppad ut för man var tvungen att sitta helt stelt ju :P





Kommentarer
Postat av: Linn :)

fick mitt när jag fyllde :) har också fixat leg mitt kommer den hära veckan :D fast det tog ju typ as lång tid :S <3

2010-08-09 @ 20:57:35
Postat av: Anonym

du ser ju ut så

2010-09-21 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0