:)

                                                                     
 Hej  

Nu har jag inte skrivit på länge :( Har inte haft tid, men iaf i tisdags hade vi utedag var jätte kul men när jag åkte min halklapp eller vad man ska säga :) så slog jag i knäet gorde jätte ont D: .O nu har man tränings värk över hela kroppen (aaajjj) . Men i dag (torsdag) så har vi haft språk val engelska men det är mycket bättre än tyska iaf ;) sen har vi haft slöjd gorde klart berit (stjärngosedjur hihihi) hon vart jätte bra !! o efter skolan gick jag med jonna Och olivia hem vi träna lite på dancen o sen körde vi mörker kurragöma hahaha det är alltid lika kul XD Nu har jad duchar och ska snart gå och lägga mig ....

























































































omg! jag har glömt att tråna på min svenska läxa tills i morrn :S aa får läsa den snart hahahaha (vad ska man gö när minet är kort XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0