Skolan :)

                                                               Tjaba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

I dag i skolan har vi haft skridskor :( efter det så åkte vi den "nya" pulka baken vid isen hihihihi XD vi åkte i led ca 7-8 st tror jag:D det var as kul !!!! Och sen var det E.P var klar men sen fick vi någe Hur sverige styrs papper man skulle svara på 20 frågor men dom var jätte konstiga så han inte med så många hihihihihi och i kväll ska jag spela fotboll det ska bli kul för jag har hoppat 2 gånger för jag har gort massa annat .......!

I morron ska jag till örebro med jonnnuuuttt ska bli jätte kul men vet inte om olivuutt ska med hihihihi:9 ska nog inte handla mycket för var inne förra veckan och handla massa men ska "titta" på ett par converse med lågt skaft för vill ha såna men får se om dom är sköna heheheheh<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0