EMD

hej !

I dag då så kom jonna och olivia kl 1 typ så var vi här nån timme sen drog vi ner till stan och träffa massa där som vi var med sen tog vi en dricka på 47 an sen titta på next big thing eller vad det hette inte så kul sen kom nån som hette linda tror jag sen han som var med i melodifestivalen vet inte vad han heter.

sen vid fyra var det EMD det var ju det man vill de ju hur bra som helst så titta vi på det o vi ville ju ha autograf men då var man ju tvungen att köpa deras nya singel och det ville inte jag så vi vänta till 5 typ när det inte var lång kö alls så sträckte vi fram armen och fick en endå så ägit för det var ju folk som vänta fortfarande haha sen tog jag ju jätte många bilder som ni kommer få se några. sen drog vi till vendela precic när dom gick för vi ville se dom mer ju men vi såg dom typ inte och vi ut och sa hej då till dom o danny bah " hej då sörnosar" och vi bara heej då sen åkte ju alla hem eller dom åkte hem när vi gick on till vendela så det var ju bara jag jonna vendela och ludde jkvar

så vi köpte nora glass och titta på utmaningen och då träffa vi pontus oså sen gick jag o jonna hem.

 

Sen kom det en engels man och knacka på  när jonna o oliva var här o han fråga om mina föräldrar var hemma fast på engelska o jag bah öö they are not home och han bara när kommer dom hem cirka på engelska o jag bara öööööööööööööö seven haha så jäckla pinsamt





 



 haha

 

 Dannys autograf <3

/ Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0