Home !

Hej Hej Hej


Nu är jag hemma från ronneby vi tog ju med datan o mammas bredband men det funka ju inte på hotellrummet så störande. Men vi åkte i söndags till farmor o farfars sommar stuga 22 mil här ifrån o sov där en natt sen åkte vi till ronneby och når vi kom fram så hade dom gjort ett vatten land så det blev att bada där direkt :)

sen på tisdagen så åkte vi till nån stad o shoppa hitta en ljus rosa troja med ett ankare sen åkte vi hem o bada skriver inte det mer för vi bada varje dag :P

På onsdagen då så var vi i ronneby vid hotellet o titta lite i affärer så köpte ett svart linne på lindex och ett wii spel o så fika vi lite där oså sen när vi kom hem vet ni vad jag gjorde !

i torsdags så åkte vi till karlshamn o tittade för det var marknad där ungefär som nora marken lite mindre det var inte så kul för mamma o pappa var inne på MQ i typ en timme sen åkte vi hem och åt värdens godaste mat det var typ nå kött som var hur gott som helst med sås o pommes

Sen åkte vi hem i går vi åkte vid 10 och komm hem halv 6 men vi stanna vid gränna och köpte polka grisar

det var lite kort om semestern det kommer bilder snart när jag orkar ladda upp dom <3



Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej hoppas du har det bra :)

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och du kan radera denna...

Men annars så tänkte jag tipsa om två stycken design tävlingar hos mig.

Länkar :



1. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-26-juli.html

2. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-12-augusti.html



Ses inne hos mig :)..

//The Price Of Love

2010-07-24 @ 17:40:03
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0