Nora glass !

Hej !

Nu i kväll har jag , kajsa ocg christoffer vart nere på stan och köpt nora glass och det blev en papbägare med tutti frutti strössel mumma sen åkte vi hem till mig o spela lite kort och satt vid datorn mm. Sen i morrn blire att jag ska på fest hos eve oså sen på lördag tror jag att pappa o jag ska åka fyrhjuling och det kommer bli nice för har ju inte kört på hur länge som helst <3 men vill att vi ska ta med min till mormor och morfar så jag får åka på vägen för dom bor ju i skogen i stadra så det vill jag men blir nog bara åka med pappa´s. Sen på söndag hopppas jag om det blir fint vädet att vi åker och badar på ett ställe...

God natt <3 / Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0