kvälls shoppat !

Hej hej !

Nu kom jag precis hem från farmor o farfar för pappas bil startade inte ju men iaf så skulle vi bara hämta mini. O jag mamma o pappa åkte in vid 6 till örebro för att gå på den här kvälls marknaden i öre så då var ju alla affärer öppna o då köpte jag en ny bikini på H&M för det var slut på alla andra ställen :( sen på wezc så var det 50% på allting så då köpte jag ett svart linne, en vit munktröja och en vit t-shirt så är väldigt nöjd haha. Så då slipper jag åka in på söndag för det här var mkt roligare...


Hoppas ni såg mig på tv också höhö ...


//EBBA <3

Kommentarer
Postat av: jonna

jag hatar dem på det där pogramet för du var ju bara med i 1 jäkla liten sekund :(((

2010-06-04 @ 07:13:33
Postat av: svar till jonna !

haha ja men det var bra att jag inte prata iaf ;P

2010-06-04 @ 07:20:49

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0