:O

Hej !

Nu var det ett tag sen jag skrev men iaf så i måndags så varjag i harjebadet med jonna och det var skit nice så vi var i polen där och det var en rutchekana (stavas) som vi åkte typ 200 ggr och sen var amanda och ylva med oså


Och i år så gjorde jag inte mkt hade lite ont i huvet så låg mest i soffan och titta på tv haha men sen vid 4 så å´kte jag ner till mamma och där gjorde jag inte så mycket heller !


Och i dag såska jonna jag och olivia till bion i örebro och titta på den nya twilight eclips kommer bil hur bra som helst :P <3



Pusss // EBBA <3

Kommentarer
Postat av: jonna

fatta va nice, premiären av eclipse.

nu finns det typ inga biljetter kvar :p

2010-06-30 @ 11:41:19
URL: http://jonnaalida.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0