Äntligen !!

                                                         Hej !

I dag har jag vart nere på bytar dagarna, var ju tvungen att sälja bröd typ åå det är så tråkigt att sitta där i 2 timmar aja. Sen i dag har jag inte gjort något speciellt :( är så tråkigt att bara gå hemma... Men i morrn ska jonna, olivia o jag träna lite dans haha, för på måndag ska vi ju visa upp det för några.

O den här veckan i skolan kommer vara nice för vi ska inte jobba mkt utan bara typ ha småstjärnorna. Det kommer bli jätte kul iaf.



...... .. .... ... ...... ..... ?

 Bjuder ;)  äntligen funkar min dator så man kan ladda up några normala bilder höhö ;)




Puuus // Ebba

Kommentarer
Postat av: Kajsa Welander

Du är så söt min lilla raring!

2010-03-28 @ 15:27:23
URL: http://kajsawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0