Äntligen kommer det bilder !

hej !

I går så var jag ju hos moa och det var hur kul som helst vi titta på bruno och 2012 det var kul o se 2012 för den var super bra. O sen när jag kom hem så var jag ute lite o titta till morötterna som jonna o jag sådde och dom har växt jätte mkt sen vid 4 så kom chrille o kajsa och åt här sen spela vi lite fotboll (mest kasta "gris" o jag blev gris 2 ggr) det var jätte kul o nu hart jag ducha lite oså.

Nu har jag äntligen laddat upp bilderna från gbg !

 här är när vi skulle gå på tåget till gbg

 på tåget ;)

 frame

  utanför univeseum

 bjuder på den

 jonna fick cykla på nån cykel haha

 en rödfågel i regnskogen

 ett rök vattenfall man fick gå igenom

 haha den där apan bet sebbe

 krabbor

 sjöstjärnor och ermitkrabbor

 vid hoteller haha jag

 paddan


bilder från lisebbbb kommer sen


Pusss // EBBA <3


Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaa!!:) jag e med..:S

2010-06-03 @ 15:52:54

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0