Soft ^^

Heej
I helgen har Alex och Jessica vart här och vi har vart på boda borg eller jag jonna kajsa o jessica, vi är ju så bäst och fick 2  stämplar men alla andra banor va ju sönder XD säger vi men det var super kul iaf <33 sen har vi firat alex han fyllde i går och sen har jag nörda little big plandet också för dom tog med sig sitt så ja det var det jag har gjort i helgen var super duper <3
Och i dag är det ensam mamma söker så jäccckkkllla bra love it. Men måste jobba lite i matte boken inte för att jag måste hon kommer bli jätte arg för jag är nästan klar med hela kappitlet som vi börga på i torsdags haha ;D men det är ju så kul...
Puss och kram Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0