har tråkigt!

Född: 16 juli 1997
Längd: 1.60 typ
Första tanken på morgonen: ska jag ligga kvar ett tag till!
Sista tanken på kvällen: venne haha
Husdjur: lilla mini en hund asså haha
Rädsla: SPINDLAR
Sjukdom: Ingen
Vad du sover i?: mjukisr o en t-shirt/linne
Piercingar: öronen bara
Civilstatus: Singel
Favoritmat: Tacos!!!
Favoritparfym: lila brunobanani eller hur det stavas
Hur svarar du i telefon?: hej
Det sista någon sa till dig: godnatt!
Favorit dryck: röd fanta :D
Favorit drink: vet inte
Favoritgodis: klubbahhh
Snarkar du?: Nee tror jag inte
Hur många kuddar sover du med?: 4st
Stökigt eller välstädat?: STÖKIT är mitt rum nu
Om du fick väcka någon från de döda, vem hade du väckt?: har typ ingen min gammel mormor kanske
Snus eller cigg?: blää INGET
Vem saknar du just nu?: många
Favoritfärg: många!
Vilken dialekt är mest attraktiv?: venne
Har du några syskon?: 2 brorsor christoffer och alexander
Vem i din släkt pratade du senast med?: pappa eller om inte dom räknas farmor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0