inte bloggat..

inte skrivit någe idag pga det fina vädret och att jag har varit med jonna :D vi (eller jag) vaknade iaf vi 11 för jonna väckte mig den jeveln hahaha nerrå :) så  vi åt lite frulle sen solade vi i 1 timme sen blev det lite solarium hehe SKA bli brun asså! vi gjorde även rosa pannkakor, jag tyckte det såg ut som gris skin haha men goda blev dom. sen har vi gjort en massa annat igår var vi hos moa en stund o hade det super trevligt FÖRUTOM att hon stängde ut mig jonna och olivia på hennes altan o då kom det en spindel fan så vi skrek typ allt vi orka uschhh! men nu har jag skrivit mycket så ha en trevlig väll höhö
puss

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-23 @ 03:14:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0