the plonkan is at home!

heeej alla glada!
idag har vart en jeklarns nice dag börjar med att vi får inställd engelska o så går vi ut på stan eller jag stan mer byhåla haha eller nee venne vad man ska kalla det ;) gick till mamsen o hämta mina pengar fyllde på busskortet o sen gick vi till lågpris o köpte "doftödlor" haha rättså onödig grej men endå! sen efter skolan så åkte jag o några från vår dans grupp in till örebro o köpte tyg oså men jonna o jag behövde inte köpa någe för mamma har :D
sen SÅKLART så köpte jag lite en mjukis dress från BikBok 200kr blev halva priset typ as bra!
sen när vi kom hem var farfar sjuk vet inte vad som hännt riktigt men han fick åka till akuten så pappa är där med honnom inge kul…
just nu, med min nya mjukisdress.

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0