trocadero,rostad macka och danonino!

hej sorry för dålig updatering men har inte haft tid! men ska visa allt jag köpte i stockholm :D
från hm typ conscious collection 149:- tror jag den kosta :)
ginatricot 37:- för mig men hade ett presentkort så 149:- egentligen
monki 120:-
ur&penn 349:-
top shop 150:- nånting va typ 3 för 2
glitter 90:- undvik mina knubb fingrar haha!
OCH det jag fick av bästa pappa idag :)
från new yorker som har öppnat i örebro :D wiiee o kosta 130:-
hm 99:-
också new yorker 99:- dom med,big foot haha 38..
nytt skal nån butik pappa kände nån i som vi köpte det av så har ingen aning o vad det hette eller vad det kosta!
det var det haha men var super duper i stockholm enda som va lite drygt var buss resan men men VÄRT DET! lätt :) förresten har beställt glasögon nu usch vad jag hatar det men man får gilla läget o kommer ju som sagt ha linser fast kan vara skönt med brillor med nån dag FAST NEVER EVER I SKOLAN! passa inte i det haha
ray ban bågar blev det i pilot model :)
nej nu har skrivit mkt haha puss

Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

älskar klockan! :)

2011-05-01 @ 18:41:48
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0