nästa inköp!

eller om det heter så hehe
och sen en tröja från bikbok, den är marin blå med träknappar men hitta ingen bild tyvärr.
och ja imorron är det skolafoto OCH som vanligt så kommer det säker bli "jääääääääääättteee fiiinnnttt" haha. Men vem blir egentligen nöjd med fotona? inte jag iaf!!! Men är väl dax att lägga sig, åhh klockan är ju typ bara 10 o jag brukar lägga mig 3 typ. Inte bra
men godnatt and dream sweet dreams yay äger på engelska inte ens använt google :D eller ja det var väl inte så svårt *host* skrytarN eller inte.

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Hej, det har ju gott ett tag kan man lugnt säga! Men du hade tipsat om några låtar på min blogg och nu har jag lagt in alla låtar jag fick i en gemensam spellista på Spotify! Om du vill så får du mer än gärna kika in på min blogg och klicka in dig på listan eller så klickar du bara på den här direktlänken:



http://open.spotify.com/user/malacowtf/playlist/3QtvyRYyWuoZpkV0uAikYx



Kram på dig! :) ♥

2011-08-19 @ 00:01:57
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0