frågor

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja det har jag
Någon som du saknar? - Ja
Någon som du hatar? - typ
Vem kramade dig senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - linnea
Vem ringde du senast? - linnea
Vem var hemma hos dig senast? - jonna
Vem var du hemma hos senast? - tror det va jonna
Har du några kärleksproblem? - Nee
Har du pratat med någon idag? -har pratat med mååånga idag

Har du gråtit idag? - Nej

Har du skrattat idag? - Ja



Jag:
Är singel? - Ja
Svär ofta? - hehe ja
Sjunger i duschen? - nästa jämt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej, men skulle vara sjukt skönt
Skrattar åt dina egna skämt? - ALLTID
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - skulle jag nog


Har du:
Piercingar? - öronen
Syskon? - 2
Jobb? - skolan
För många vänner? - såklart inte, man kan inte ha för många
Rymt hemifrån? - när jag var liten
Färgat håret? - JA
Bra självförtroende? - inte så men det blir bättre och bättre
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja
Dumpat någon? - yes
Gjort något olagligt? - Ja
Somnat i skolan? - tror det
Brutit ett ben? - inte brutit mig nån gång
Tappat bort mig i min hemstad? - i skogen...
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja 
Smugit ut utan lov? - mm
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - jaaa
Somnat gråtande? - Ja det har jag
Blivit generad inför folk? - mmmmm
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - typ
Ätit musslor? - Nej bläär
Färgat ditt hår svart? - NEJ



Vad:
Längtar du till mest just nu? - Till jul
Ska du göra i helgen? - är helg nu
Gjorde du igår? - va i skolan
Ska du göra i sommar? - en massa
Har du för mobil? - iphone 4
Vad köpte du senast? - lite saker
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - SKRIKIT


Vem/vilka:
Slog du senast? - öhh har inte slagigt nån på alvar
Fick du sms från senast? - puttis
Pratade du med i telefonen senast? - linnea fortf
Älskar du? - Mycket
Var du med senast av det motsatta könet? - min bror
Vet mest om dig? - jonna
Sov du tillsammans med senast? - mitt gosedjur :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0