gonna shine

hej på er!
Har nyss limmat på lösnaglar lyckas limma fast hur mycket som helst haha, lim över hela handen... Och idag har jag varit hos linnea hela dagen med jonna och lina vi har inte gjort så mycket mest skrattat halvt ihjäl oss. Och i morgon är det julafton för alla er som inte vet fast alla borde ju veta. Ända roliga med det kommer vara paketen. Sen har jag lite kläd panik har typ inget att ha på mig, fast har massa nya linnen men har ju ingen kofta så det skiter ju sig.. får väl ta något i morgon kommer vara fult iaf. Men nu ska jag inte dryga ut er!
iiint hår bara borstat igenom det... det är därför jag aldrig har lockigt/vågigt för det känns som jag gått upp ur sängen sen gått iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0