<3?

Heej !
Har typ inte blogga nå för har inte haft nått och skriva om men iaf så igår så sova jag hos jonna o olivia,vendela och lona med vi hade super kul iaf och i dag så har det varit dans o man kan ju säga att jag "nästan" kan den haha x) men men får väl träna lite själv. Asså jag hatar att sova i mitt rum för det e så jäkla kallt så vi har fått ställt dit ett extra element men det är förfarande kallt blir att sova i mjukisar tjocka strumpor tröja o mjukis tröja :/ inte för jag tror nån bryr sig men endå ;P Blir väl att sitta vid datan en stund o sen läsa engelska bok I HATE BOOKS :@ är det enda jag säger våran lärare tvingade mig o läsa en bok på 442 sidor på 2 veckor jag lyckades iaf men mästan det värsta jag har gjort…
// Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0