Mini discooo

Jonna gäst bloggar:
chacha the king is here!
ebba och jag har disco här, det är nere på skolan men vi orkar inte gå dit, såå långt!
haha k- kbullen
EN SAK SOM ALLA SKA VETA SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN ÄR ATT EBBA HAR EN VÄLDIGT DÅLIG MUSIKSMAK!
nu lyssnar hon på glee…..
it sucks.
men ja, tyvär har ju inte jag själv-kungen någon blogg eftersom jag får så mycket läsare och komenterer så datan sprängs, den säger bara poff och sen får man åka till mediamarkt dagen efter ….INTE BRA!
men aa det kan ju komma upp lite bilder på mig ibland också så då får nog ebba extra mkt läsare när kungen är på bild!
ni får ju inte tro att jag är psyko, det är bara det att ni måste få veta mitt äkta jag!
en gllladddd prick
puss loveu all !
cococoocococcococo :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är hon störd

2011-02-18 @ 23:28:40
Postat av: Ebba

jaa hahaha ! ;)

2011-02-19 @ 01:12:57
URL: http://eeeebbbbaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0