Svar !

vad använder du för smink ?

Bilden säger väl allt ?

Hur fixar du ditt hår ?

Först så plattar jag hela håret sen tar jag min (älskling) volymtång och tar det under håret, sen lite hårsprat syoss max hold o sen är det klart !
Villka bloggar läser du ?

Jag brukar läsa kissies,dessies,fokis,kenzas,isabelles och några vänners :)
Hur gammal är du ?

Jag är 13 år och jag fyller 14 i sommar.
varför bloggar du ?

Vet faktiskt inte varför jag bloggar tycker det är kul helt enkelt.
Vad skulle du göra med en miljon ?

Men en miljon skulle jag shoppaaa allt jag såg, fixa en stor pool o massa annat :D

Kommentarer
Postat av: jonna

jonna här, the king of bloggläsare!

bara så alla ebbas läsare vet så har ebba en hårborste i sitt skåp i skolan så hon borstar håret efter varje lektion, gulligt va??

jag är vittne eftersom jag går i hennes klass,

jag lovar jag är inte så störd som jag värkar, hehe :o

/ jonna the best king....



ebba visst är jag söt? <3

talar ju sanning :o

2011-02-09 @ 18:37:07
Postat av: Ebba

haha jonna det e du som har hårborste som jag får LÅNA iblan om det inte e nåra folki i koridoren x) <33

2011-02-09 @ 19:08:02
Postat av: jonna

nej varför ljuger du :o

det är du som har en i ditt skåp och jag brukar lånda den av dig... hehe <3

2011-02-10 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0