Hollywood Hills- Forever

Jonna här!
Jag väckte Ebba idag, och det var inte tidigt..
Hur som helst, så älskar jag picnik-s nya "stjärn" sak, ni fattar? eller? annars checka picnik.com
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, det är riktigt varmt, så vi har solat någon timme, och sen fixat oss lite, osv.
Är ju noradagarna, men det är lika tråkigt då som alla andra dagar i den här "staden"..
Slänger upp en bild på mig när jag och ebba kom hem igår kväll, " då hade jag inte duschat ", jag var blöt av regnet.. och det var mörkt, så ser lite "spokie" ut, vit vit vit..
Där är ju picniks nya "stjärn" sak också, fixade bilden alldeles nyss.
ha det så bra, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0