ÄNTLIGEN!!!

såå äntligen hemma så skönt eller hat vart hemma sen 3 men ändå! Det ända bra med resan var att när vi skulle åka dit stannade vi på marieberg en snabbis för mamma skulle lämna till baka ett par skor. Då köpte jag det jag la ut förut det svarta linnet o rosa tub toppen och sen 2 par trosor, lite uppdatering i garderoben!
sen när vi var där var det väll skapligt väder och igår kunde vi till och med sola typ 1 timme sen började det regna o gjorde ända tills vi åkte idag :/ och det fanns ju ingen täckning heller så om man skulle prata var man tvungen o gå ut USCH!!! haha gick en promenad när mamma o pappa sov o prata med jonna lite oså!
när vi solade så sola mini med ;)
men just nu väntar jag på att Jonna-madonna ska ringa så tror jag att hon kommer hit! ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0