hallå där!

Hallå där!
Sitter hemma hos Linnea med Ebba & Lina, det är Jonna som uppdaterar, som vanligt nu för tiden..
Ebba "orkar" aldrig uppdatera så jag gör det åt henne.
Vi väntar på att Linnea ska komma med chips, hon har varit nere på stan.
Hon kommer nog snart.
Lina står med platt-tången & Ebba står bara och gör inprincip ingenting.
Själv ligger jag och myser med Linneas fina vovve, Rusty♥
Jasså, nu ska Ebba locka Linas hår, får se hur det slutar.
Jaja, har inga bilder på datan men ni för nöja er med att bloggen iallafall håller sig levande, tack vare mig!
Nu ska jag kolla vidare på datan medans Rusty ligger och snarkar..
Ha det bra, puss på er alla fina!
Pejs. Jojjz the chipsfreak.



Checka bilden!
Linnea & Lina, hittade en bild ändå.
Snygga brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0