jag dör här, i ebbas rum, uttråkad

Hallå där!
Här sitter jag och dunkar musik, brudarna brevid mig, Ebba och Lina.
Som ni vet, eller antagligen borde veta vid det här laget är att det är Jonna som bloggar, Mr. Bloggish
Denna kväll har vi hunnit med att kolla på norarocken på stan, hämtat ut paket till Ebba, Lina har köpt en FET godispåsen, som jag käkat massor, kan nästan tro att jag gått upp något kilo,  känner mig ganska mätt..
Nu är det verkligen SOMMAR, guld!
Fyfan gött, ska tvinga med Ebba på att tälta någon dag, har inte förestält mig att vi ska " sova i tält ", kanske
" Prata en hel natt i ett tält ", mer i den stilen.
Ja men nu ska jag äta lite mer godis och köra Mario på Wii.
Lev livet fullt ut, peace out
Fick med Ebba på EN bild.. Riktigt tråkig är Ebba när hon sitter och kollar igenom skolkataloger från 80-talet?
Shit the same, gamla tråkiga kataloger iallafall..
DÖ TRIST
Byee, jag ruttnar

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)a

2011-06-11 @ 02:51:53
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha 80-talet dun mupp typ 2002 eller nå x) <3

2011-06-12 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0