överpigg! :D

Ebba är så jävla miffo hihi♥
Hon komenterar sin blogg som "anonym" haha jag dör, då har man verkligen komentar-brist..
Finns en liten chans att vi kollar på brudar 97s match vid sju också.. får se hur det blir med det.. då måste jag isånnafall tvinga med Ebba på det, men med mitt tjat slipper hon inte!
Tycker ni inte att mina inlägg har lite mer feeling en Ebbas, det tycker jag, men mina snygga komentarer till allt & alla.
Ja som ni säkert redan listat ut är det Jonna som skriver, så nu vet ni att om det inte är Ebba som skriver så är det jag Mr. king!
Aha, nu ska ni få världens jäkla köttar bild!
Vem kan det vara, kanske lilleskutt som är på besök, eller så är det hans moster, jag!
Men vem är jag? kanske kadidje, eller justdet jag har ju redan skrivit vem det är, men åååååååå.
Hahha det där var humor, jonna humor!
Lalalalallalalallallalala nej nu ska jag hoppa kuddigsäng, tjohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0