Schteeek i kebban

Hello sunshines!
Allt bra? jo tack bra, själv?
Jonna här igen, Ebba & jag håller på att städa hennes garderob, eller jag hjälper till litegrann bara, menmen.
Hittade en as schyst keps, den är schtek.
Älskar Ebbas garderob man hittar alltid en massa roliga saker i den, och fina saker som hon aldrig anävnder det puckot.. hihi!
Slänger upp några bilder på jag " jonna " och kebban, love it.
Visst är den soft, riktigt tight!
Najs.
Ej nu ska jag hjälpa Ebba lite, peace out.
Mr. king, thanks
Straxt ska jag och Ebba ta en liten joggingrunda, kan ni gissa varför?
Tror inte det, vavavavvaavav?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är såååååååååå cooool XDXDXDXDXD :D

2011-06-11 @ 14:24:38
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; jo det är bra:)

2011-06-11 @ 17:40:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: jojjz

Ebba där ser du, någon som komenterat att jag är cool, men vad ska dom tycka då? jag är ju awesome! :)

Och du.. jag kan väll tjata lite, men inte om det dampar sönder totalt, yeah!

Ahaa, men nu ska jag kolla på the last song så nu orkar jag inte skriva en längre komentar men jag måste fortsätta skriva endå för det här ska bli rekordet på " eeeebbbbaaaa.blogg.se-s längsta komentar ever " men vetdu vad? jag tror jag vunnit, woho jojjz har gjort rekordet för längsta komentaren.. tjoho! haha jag tror jag är övertrött! men aa, skitsamma! men vafan nu blev det kul att skriva, haha! jaja, meeeeeeen nu ska jag sluta! puss godnatt iloveyou! :*

<3<3<3

2011-06-12 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0