blubb blubb!

Heeej !
Idag i skolan så har det vart chill inte så mkt stress typ minst 10 min mellan varje lektion så det är bra :D
haha vi hade ju syslöjd med o jonna gör en sånhär sov mask o förra gången när jag var sjuk strök hon på den så den smälte när den var klar, sen i dag när hon hade gjort en ny o var typ klar klippte hon hål i den hahaha ;)
har sån skade glädje så det inte är sant!
och vart så besviken på engelskan vi skulle ju redovisa en sak vi fick skriva om och höll ju på heeela kvällen igår o så ska vi göra det i morron ist :/ men men då hinner jag öva lite mer..
Va inte så mkt men har värkligen inget o skriva om :O
Pusss

Kommentarer
Postat av: jonna

du det var inte kul haha, eller jo det var fan ganska kul ändå! för det är bara jag som kan lyckas! ;) <3

2011-03-03 @ 20:21:50
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

SVAR: okej! :) Vad gjorde du under lovet då? :)



Kram!

2011-03-03 @ 22:00:44
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0