::D

halluu!
har inte haft nå o skriva om så inte blivit nå inlägg på länge men men. iaf idag så fick jag mina linser så obehaglit att pilla sig i ögat o så skaver det lite oså, blir väl bättre sen hoppas jag :) men ska lätt fråga om det går o få bruna skulle vara as fint ju!
haha ska ju lätt ha en kul ask att ha dom i också ;D

lens_25.jpg

SVAMPBOB!
men ska snart börja på biologi provet som är i morron har inte börjat än hehe HATAR PROV för man tänker att man ska träna typ en vecka innan sen blir det alltid på kvällen innan haha ;)
B.a.R. – Synd att du är så söt - Original Version
lyssnar jag på nu såå at ALLA VET! haha
men ska väl börja på biologin nu
hejjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0