:P

Heeej !
Har inte skrivit nå på super länger ju INTE bra! men har inte haft nå o skriva om så..
Är så sjukt glad iaf för eric saade vann mello :D aldrig hänt att nån jag tycker ska vinna har vunnit ju! Och ska börja packa idag också för ska ju till sälen på torsdag, och pappa ska dit i morron o ta med lite saker så det inte blir så mkt på torsdag för vi ska åka men nåra vänner mamma o jag alltså. Blir väll att börja nu, men orkar värkligen inte hehe.
haha! igår innan vi skulle till örebruu!
Ny design nu också orkade inte ha så mörk nu, VÅREN ÄR JU NÄSTAN HÄR :D
Puss

Kommentarer
Postat av: jonna!

Smygfotar! När jag inte såg. Var det när du sprang ut och in på ditt rum? Och jag fick inte bli med :(

Haha nerå,Så jävla fin på bilderna på designen ebbis! <3

2011-03-14 @ 18:15:47
Postat av: Anonym

haha ja det var när jag sprang ut och in heela tiden! ;)

2011-03-14 @ 19:21:58
URL: http://eeeebbbbaaaa.blogg.se/
Postat av: jonna

mupppo

2011-03-15 @ 07:23:50

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0