trötttt

hallåå!
haha måste bara berätta en sak, för jag ägde ut pappa igår ;) för han har betal spotify o jag vill ha det till mobilen och han säger inte sin inloggning till mig, så jag gick upp till hanns data logga ut på hanns spotify o klicka på glömt lösenord o skicka det till deras mail (som jag kan lösenet till med) och bytte inloggningen. och det bästa är att bara jag kan det nya lösenordet x) moahahah!! ibland är man smart asså.
Men idag iaf så går vi till kl halv 4 så jobbigt, längtar nästan tebax till 6an för då slutade vi kavart över 2 varje dag..
eller slutade vi två och bara kvart över en dag? hmm vart osäker nu haha.
pusss

Kommentarer
Postat av: jonna

Två varje dag förutom onsgadar, för då slutade vi kvart över! haha! <3

hare bra i Sälen <3

2011-03-16 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0